Eylül Alp, Trabzon Birincisi

Trabzon Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE birimi tarafından "Hayata değer kat projesi" düzenlendi.Yarışmada Eylül Alp birincisi oldu. Vakfıkebir Kemaliye Adnan Demirtürk  İlkokulu 4. sınıf öğrencisi Eylül Alp yıl boyu oluşturulan tüm etkinlikleri tamamlayarak birinci oldu. Alp, Beğeni ortalaması puanı 877,25 beğeni puanı 100, görev puanı 256 olmak üzere toplamda 356 puan alarak Trabzon birincisi oldu.

Eylül Alp, Trabzon Birincisi
Mustafa ÖZCAN
Mustafa ÖZCAN
19 Haziran 2020 Cuma 22:18

Trabzon Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE birimi tarafından "Hayata değer kat projesi" düzenlendi.Yarışmada Eylül Alp birincisi oldu. Vakfıkebir Kemaliye Adnan Demirtürk  İlkokulu 4. sınıf öğrencisi Eylül Alp yıl boyu oluşturulan tüm etkinlikleri tamamlayarak birinci oldu. Alp, Beğeni ortalaması puanı 877,25 beğeni puanı 100, görev puanı 256 olmak üzere toplamda 356 puan alarak Trabzon birincisi oldu.

Proje içeriğinde Kültürel Mekânla Toplumsal, Yönetimsel Ziyareti, Yerel Kültür Evde Yaşam,Sosyalleşme Yaşam, Tarih Ve Değerlerimiz Doğaya ile Hayvanlara Değer Ver konularında aylık olarak her ay farklı etkinliklerle proje tamamlandı.

Hayata Değer Kat Projesi “Değerlerin kadar değerlisin’’ sloganıyla öğrencilerin, sosyal  kişisel gelişimini, duygusal zekâlarını geliştirmeyi  hedeflemektedir. Bugün baktığımızda gençlerin toplumsal değerlere yabancılaştığını, şiddete eğilim gösterdiklerini, değer yargılarında zedelenme olduğunu, daha çok yalnızlaşıp sanallaştıklarını (bilgisayar ve internet bağımlılığında artış olduğunu), iletişim kopukluğu yaşadıklarını, sosyal bağımlılık ve dayanışma ruhunun yok olduğunu görmekteyiz. Başta Avrupa ülkeleri olmak üzere tüm dünyada, gençlerin kültürel, sosyal, sanatsal, bilimsel gelişimini desteklemek amacıyla her yıl binlerce gençlik projesi gerçekleştirilmektedir. Bizde de bu projeler daha yaygın hale getirilerek, devlet desteği ile güçlendirilmeli kanısındayız. Toplum olarak gençleri yüksek ideallere özendirici, millî ve manevi değerleri sevdirici ve benimsetici çalışmalara hız vermek gerekmektedir. Aksi durumda, kendine ve içinde yaşadığı kültürün değerlerine yabancılaşmış bir gençlikle karşı karşıya kalacağımız unutulmamalıdır.

Projemizin amacı; öğrencilerimize unutulmaya yüz tutmuş değerlerimizi, kültürümüzü, gelenek ve göreneklerimizi hatırlatmak, öğretmek ve aşılamaktır. Bu bağlamda projemizin hedefleri: Zararlı davranışlar yerine spor gibi faydalı bir alışkanlık kazandırabilmek Geleneksel değerlerimize, örf ve âdetlerimize saygı göstermelerini sağlamak, Farklı insanlarla etkileşime giren öğrencilerimizin yaşayacakları deneyimlerle geniş bir perspektif kazanmalarının sağlanması, yaratıcılık ve iletişim becerilerinin geliştirilmesi, Öğrencilerimizde paylaşma ve yardımlaşma duygu ve bilincinin geliştirilmesi, Toplumsal sorunlara karşı farkındalık, duyarlılık ve sorumluluk duygularının geliştirilmesi, Öğrencilerimizin geçmiş ve gelecek arasında köprü oluşturup geleceğe sahip çıkmaları konusunda teşvik edilmesi, Öğrencilerimizin birlik, beraberlik ve yardımlaşma duygusunun davranış haline getirilmesi, Genç-yaşlı ilişkilerini güçlendirerek genç neslin geleneklerine yakınlaşmasının ve gençlerle yaşlılar arasındaki iletişimin güçlenmesinin sağlanması, Öğrencilerimizde özgüven geliştirme ve topluma faydalı olabilme farkındalığının oluşturulması, Pandemi sürecinden dolayı ödül töreni Eylül ayına bırakılmıştır. Ödül alan öğrenci ve velilerimiz ödül haklarını kendi insiyatifleri doğrultusunda kullanma haklarına sahiptirler.

Proje ödülleri;

Ödül 1: Kapadokya turu paketi (3 kişilik- Yarışmacı Öğrenci + Anne+ Baba)

Ödül 2: GAP turu paketi (3 kişilik- Yarışmacı Öğrenci + Anne+ Baba)

Ödül 3: Eskişehir-Sazova (Disneyland) Turu paketi (3 kişilik- Yarışmacı Öğrenci + Anne+ Baba)

Kaynak;Vakfıkebir Gazete

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.